| Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSS | Неділя, 04.06.2023, 23:24 |
Мідяницька гімназія | |
Ви увійшли як Гость Група "Гості"Вітаю Вас Гость |
|
рада школи
ЗАТВЕРДЖЕНО на засіданні Ради школи протокол№ від ______2017 р
План роботи Ради Мідяницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на 2017-2018 навчальний рік
План роботи ради Мідяницької ЗОШ І-ІІ ступенів На 2017-2018 навчальний рік
І засідання (вересень)
1. Ознайомлення зі складом ради та розподіл обов’язків. (Директор) 2. Затвердження положення про раду школи. 3. Обговорення та затвердження плану роботи ради школи на 2017-2018 н.р. 4. Затвердження плану роботи школи на 2017-2018 н.р. 5. Затвердження єдиних вимог до учнів. 6. Підсумки проведення ремонтних робіт у школі. 7. Харчування учнів школи. 8. Підписка на періодичну пресу.
ІІ засідання (грудень)
1.Підготовка та проведення новорічно-різдвяних свят. 2. Розгляд питання про дотримання учнями Статуту школи. 3. Організація індивідуальної роботи з проблемними сім′ями та допомога їм. 4. Робота з батьками, чиї діти не дотримуються норм поведінки в школі. 5. Стан успішності учнів школи за І семестр. 6. Поповнення бібліотечного фонду школи та передплата періодичних видань.
ІІІ засідання (лютий) 1. Реалізація плану заходів з охорони праці та безпеки життєдіяльності. 2. Профілактика дорожньо-транспортного та побутового травматизму серед школярів. 3. Роль учнівського самоврядування у життєдіяльності школи. 4. Організація дозвілля учнів. 5. Стан відвідування учнями навчальних занять, їх успішність. 6. Благоустрій шкільної території.
ІV засідання (квітень) 1.Пропозиції і допомога щодо ремонту школи. 2.Планування роботи школи на наступний навчальний рік. 3.Оздоровлення учнів влітку 2018 року. 4. Робота з охорони праці. 5. Підсумки роботи школи за 2017-2018 н.р.
Голова ради школи С.І. Кобаль
ПОЛОЖЕННЯ ПРО РАДУ Мідяницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів Іршавської районної ради Закарпатської області
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ 1.1. Відповідно до пункту 64 Положення про загальноосвітній навчальний заклад (Постанова КМУ від 14.06.2000 № 964) у навчальних закладах системи загальної освіти усіх типів та форм власності створюється Рада загальноосвітнього навчального закладу. 1.2. Рада загальноосвітнього навчального закладу – це постійно діючий у період між загальними зборами (конференцією) орган громадського самоврядування. 1.3. У своїй діяльності Рада керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Статутом школи, цим Положенням.
2. МЕТА, ЗАВДАННЯ І ПРИНЦИПИ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ 2.1. Метою діяльності Ради є:
2.2 Основними завданнями Ради є:
2.3. Рада загальноосвітнього навчального закладу діє на засадах:
3. СТУКТУРА РАДИ ТА НАПРЯМКИ ЇЇ ДІЯЛЬНОСТІ До Ради обираються представники від педагогічного колективу, старшокласників, батьків і громадськості. Представники Ради і загальна її численність визначаються загальними зборами (конференцією) школи. Рішення про дострокове припинення роботи члена Ради з будь-яких причин приймається виключно загальними зборами (конференцією). 1.1.Щорічно на чергових виборах склад Ради оновлюється не менше ніж на третину. 1.2.Рада працює за планом, що затверджується загальними зборами (конференцією). Кількість засідань визначається їх доцільністю, але має бути не меншою трьох разів на навчальний рік. 1.3.Очолює Раду школи голова, який обирається із складу Ради. Співголовою ради може бути член педагогічного колективу. 1.4.Засідання ради може скликатися з ініціативи її голови або співголовою. 1.5.Для вирішення поточних питань Рада обирає зі свого складу Президію, яка забезпечує реалізацію всіх напрямів роботи у підзвітний період між засіданнями Ради. Кількісний склад Президії визначається Радою. Рада обирає голову благодійного шкільного фонду «Alma mater», який входить до складу Президії. 1.6. Члени Ради мають право виносити на розгляд питання, що стосуються діяльності школи, організацією навчально-виховного процесу, проведення оздоровчих та культурно-масових заходів. 1.7.Рішення Ради приймається простою більшістю голосів за наявності на засіданні не менше двох третин її членів. 1.8.Рішення Ради, що не суперечать чинному законодавству та Статуту школи, доводяться в 5-ти денний термін до відома педагогічного колективу, учнів, батьків (осіб, які їх замінюють) та громадськості. 1.9.У разі незгоди адміністрації школи з рішенням Ради, створюється узгоджувальна комісія, яка розглядає спірне питання. До складу комісії входять представники органів громадськості та колективу школи.
4. ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ РАДИ ТА ЇЇ ПРЕЗИДІЇ
Склад Ради школи Мідяницької ЗОШ І – ІІ ступенів
ПРОТОКОЛ № 1 засідання ради школи Мідяницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів 28.09.2017 Присутні: працівників школи – 4 батьків – 4 учнів -2 ПОРЯДОК ДЕННИЙ1. Ознайомлення зі складом ради та розподіл обов’язків. (Директор) 2. Затвердження положення про раду школи. 3. Обговорення та затвердження плану роботи ради школи на 2017-2018 н.р. 4. Затвердження плану роботи школи на 2017-2018 н.р. 5. Затвердження єдиних вимог до учнів. 6. Підсумки проведення ремонтних робіт у школі. 7. Харчування учнів школи.
ВИСТУПИЛИ: Плескач С.М., член ради, запропонувала обрати головою ради школи Кобаль С.І., заступником голови ради Кенийза М.М. та секретарем Данканич М.І ПОСТАНОВИЛИ: затвердити головою ради школи Кобаль С. І.., заступником голови ради Кенийза М.М. та секретарем Данканич М.І. ГОЛОСУВАЛИ: за – 10; проти – 0; утрималися – 0.
ВИСТУПИЛИ: Боднар В.М.., директор школи, який запропонував затвердити проект положення про раду школи відповідно до Статуту Мідяницької загальноосвітньої школи. ПОСТАНОВИЛИ: Проект прийняти за основу і затвердити за основу. ГОЛОСУВАЛИ: за – 10; проти -0; утрималися – 0.
3. СЛУХАЛИ: Кобаль С. І., голову Ради школи, про обговорення та затвердження плану роботи ради школи на 2017-2018 н.р. ВИСТУПИЛИ: Боднар В.М.., директор школи, який запропонував затвердити план роботи ради Мідяницької загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів на 2017- 2018 навчальний рік. ПОСТАНОВИЛИ: Затвердити план роботи ради на 2017-2018 навчальний рік з призначеними відповідальними за виконання кожного пункту. ГОЛОСУВАЛИ: за – 10; проти -0; утрималися – 0.
4. СЛУХАЛИ: Шишканинець О.В. заступника директора з навчально-виховної роботи, про охоплення навчанням дітей шкільного віку. ПОСТАНОВИЛИ: членам ради постійно контролювати за тим, щоб всі діти, батьки яких проживають на території с. Мідяниця були охопленні навчанням. ГОЛОСУВАЛИ: за – 8; проти -0; утрималися – 0.
5. СЛУХАЛИ: Боднар В.М.. директора школи, про затвердження режиму роботи школи у 2017-2018 н.р. ПОСТАНОВИЛИ: затвердити режим роботи школи на 2017 - 2018 н.р. ГОЛОСУВАЛИ: за – 10; проти -0; утрималися – 0
6. СЛУХАЛИ: Боднар В.М.. ., директора школи, про організацію гарячого харчування учнів 1-4 класів у 2017-2018 н.р. ПОСТАНОВИЛИ: організувати гаряче харчування для 1-4-х класів за рахунок батьків(за виключенням дітей з малозабезпечених сімей). ГОЛОСУВАЛИ: за – 7; проти -0; утрималися – 3.
Голова зборів С.І. Кобаль
Секретар зборів М.І.Данканич
|
|
Copyright MyCorp © 2023 |
Створити безкоштовний сайт на uCoz |