| Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід | RSSSunday, 26.06.2022, 14:01

Мідяницька гімназія






Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Total of answers: 12
Статистика

Total online: 1
Guests: 1
Users: 0
Форма входу

МО- вчителів предметників

http://dfiles.ru/files/2zo7pvdkk

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

методичною радою школи

  • № від 31. 08.17 р.

ПОЛОЖЕННЯ ПРО ШКІЛЬНІ ПРЕДМЕТНІ МЕТОДИЧНІ

ОБ'ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ

1. Загальні положення

  1. Методичне об'єднання вчителів - предметників (ШМО) — це структурний підроз­діл науково-методичної служби школи, одна з форм методичної роботи, яка спри­яє підвищенню рівня фахової майстерності педагогів.
  2. ШМО створюється за наявності не менше трьох учителів, які викладають один нав­чальний предмет. Можливе створення циклових предметних ШМО гуманітарно­го, суспільно-гуманітарного, фізико-математичного, природничо-наукового, тех­нологічного, художньо-естетичного, фізкультурно-оздоровчого профілів.
  3. Керівництво роботою ШМО здійснює голова, який обирається членами МО тер­міном на 2 роки і затверджується наказом по школі.

1 4. Плани роботи МО затверджує методична рада школи, погоджує директор школи.

  1. ШМО веде необхідну ділову документацію. Наприкінці навчального року матеріа­ли роботи ШМО узагальнюються у вигляді звітів.
  2. Засідання ШМО проводяться 4-5 разів упродовж навчального року (орієнтовно один раз на квартал):

 

  • організаційне засідання, вивчення нормативної бази;
  • методична тема, вивчення методичних рекомендацій усіх рівнів;
  • методична тема, аналіз участі в І і II етапах олімпіад, звіти про курсову перепідготовку за календарний рік;
  • творчі звіти вчителів, які атестуються.

 

  1. Загальний контроль за роботою ШМО здійснює заступник директора з НВР, який контролює окремий предмет або цикл предметів.
  2. Уся діяльність ШМО здійснюється на основі педагогічного аналізу, планування роботи як на поточний період, так і на перспективу згідно з програмою розвитку школи та цим Положенням і передбачає багатопланову та різноманітну за змістом і формами роботу з метою забезпечення безперервного зростання професійного рівня вчителів і реалізації науково-методичної проблеми школи.
  3. Зміст роботи ШМО має переважно інформаційно-консультативне, психолого-педагогічне, методичне, фахове спрямування.

1.10.У своїй роботі МО підзвітні методичній і педагогічній раді школи.

 

2. Діяльність методичного об'єднання спрямовується на

виконання таких завдань:

2.1. удосконалення науково-теоретичної, психолого-педагогічної, загальнодидактичної, методичної і фахової підготовки членів МО з метою надання якісної базової і пов­ної загальної середньої освіти;

  1. здійснення інформаційно-нормативного, методичного, психологічного забезпечення вчителів;
  2. вивчення, впровадження перспективного педагогічного досвіду. Узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;
  3. створення умов для професійного зростання, самоосвіти, дослідницької і творчої діяльності вчителів. Здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів;
  4. забезпечення засвоєння і впровадження найбільш ефективних технологій, методик і технік навчання та виховання школярів;
  5. конкретне відбиття загальнодидактичних, загальнопедагогічних, психологічних положень стосовно конкретного курсу, розділу, теми, уроку або виховного заходу;

3. Зміст та основні напрями діяльності ШМО

  1. Проведення проблемного аналізу результатів освітнього процесу.
  2. Подання пропозицій щодо зміни змісту та структури обов'язкових навчальних курсів, їхнього навчально-методичного забезпечення, коригування вимог до мінімального обсягу та змісту навчальних курсів.
  3. Проведення первісної експертизи суттєвих змін, які вносять викладачі до навчальних програм і які забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів.
  4. Подання пропозицій щодо організації та змісту атестації педагогів.
  5. Подання пропозицій щодо організації та змісту досліджень, орієнтованих на поліпшення засвоєння учнями навчального матеріалу відповідно до державних освітніх стандартів.
  6. Прийняття рішень про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організація їхньої розробки та засвоєння.
  7. Розробка методичних рекомендацій для учнів та їх батьків щодо найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці і відпочинку.
  8. Організація роботи диференційованих методичних семінарів для різних груп учителів.
  9. Діяльність методичного предметного об'єднання:
  • розробка та експертиза концепції нових навчальних курсів (як обов'язкових, так і додаткових), відповідних навчальних програм, освітніх технологій і методик;
  • інтеграція нових навчальних програм у цілісний навчальний план школи;
  • обговорення, рецензування, опанування різних матеріалів, підготовлених на ШМО;
  • прогнозування необхідного науково-методичного забезпечення навчальної роботи за профілем;
  • проведення проблемного аналізу результатів нововведень, які безпосередньо ініціює ШМО;
  • організація та корекція стратегічних документів школи в межах своєї компетенції;
  • керівництво дослідницькою роботою учнів;
  • подання пропозицій з поліпшення науково-методичної роботи в школі, діяльності науково-методичної ради;
  • організація різних творчих конкурсів, інтелектуальних марафонів;
  • організація роботи зі створення та збагачення банків даних про перспективні нововведення та інноваційні ідеї в межах своєї компетенції та за своїм профілем;
  • встановлення І розвиток творчих зв'язків і контактів з аналогічними підрозділами інших шкіл, ВНЗ і науково-дослідницьких інститутів, дослідниками в інтересах вдосконалення своєї роботи;
  • розробка методичного інструментарію для встановлення ефективності нововведень, що проводяться, результатів досліджень.

3. 10. Методичне предметне об'єднання має право:

  • подавати пропозиції щодо поліпшення навчального процесу;
  • звертатись за консультаціями з проблем навчання та навчальної діяльності учнів до заступника директора з НВР;

• ставити питання про заохочення своїх членів за успіхи в роботі, активну участь в інноваційній діяльності;

  • готувати свої пропозиції під час проведення атестації вчителів;
  • ставити питання про публікацію матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках методичного об'єднання;
  • рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації за межами школи.

 

 

 

 

 

Пошук
Календар
«  June 2022  »
SuMoTuWeThFrSa
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2022
Create a free website with uCoz